„Zostań królową PR” Kinga Fromlewicz

Tytuł powiedział o czym jest ta książka :-) to poradnik dla przedsiębiorczych kobiet, które pragną zacząć przygodę z PR własnej marki. Świetnie napisany, z dobrymi i mądrymi ćwiczeniami, do których wrócisz nie raz!

królowa

To książka którą pozostawisz w podręcznej biblioteczce i do której będziesz często wracać. Wydawnictwo zadbało, żebyś jej nie zgubiła- ma piękną, różową okładkę, która przyciąga wzrok :-).

“Zostań królową PR” Kingi Fromlewicz, to poradnik dla przedsiębiorczych kobiet, które pragną zacząć przygodę z PR własnej marki. To książka która pozwoli Ci zacząć przygodę i się nie zgubić!

Autorką “Zostań królową PR” jest Kinga Fromlewicz, PR-owiec i rzecznik prasowy, (czyli dziewczyna która od zawsze zajmuję się słowem), od ponad 10 lat w zawodzie, z doświadczeniem dziennikarskim. I to doświadczenie postanowiła przekazać innym. Pani Kinga  swoją książkę kieruje głównie do kobiet, które zaczynają lub już prowadzą swój mały lub micro biznes, jednoosobową działalność lub inną niewielką formę przedsiębiorstwa z równie małym budżetem.

Książka to „podróż”. Autorka przekonuję (i pokazuję), że PR jest dla każdego, tylko trzeba opanować zasady które nim kierują.

Na czas czytania tej książki wyłącz w głowie wszystkie guziki odpowiedzialne za wątpliwości i sprawdź, o co chodzi oraz jak public relations może Ci pomóc w codziennej pracy.

O autorce:
Kinga Fromlewicz
 – od zawsze zawodowo zajmuje się słowem: najpierw jako dziennikarka, a od ponad 10 lat jako PR-owiec i rzecznik prasowy firm polskich i zagranicznych. Zrealizowała kilkadziesiąt kampanii wizerunkowych dla przedsiębiorstw działających w bardzo różnych branżach, np. turystycznej, deweloperskiej, lotniczej, e-commerce, usług prawniczych czy finansowych. Jest trenerem biznesu, stworzyła markę Siła PR, której misją jest wspieranie i edukowanie przedsiębiorczyń. Wierzy, że siła jest kobietą. Prywatnie żona, matka nastolatki oraz właścicielka brytyjskiego kota o wdzięcznym imieniu Blues. Uwielbia Norwegię i nordic walking.

Dziękujemy wydawnictwu Onepress za książkę do recenzji. Polecamy inne pozycję.

logo_onepress

Podaj dalej! Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+Pin on PinterestShare on LinkedInEmail this to someonePrint this page