„Złota strategia marki” według Jarka Szczepańskiego

W każdym biznesie potrzebna jest jakaś strategia działania, która pomnoży środki finansowe zainwestowane w pomysł. Podtytuł książki to „Droga do przewagi rynkowej i wyższych zysków”. A w biznesie właśnie o to chodzi. Książka jest dobrym poradnikiem jak wybrać strategię i jak ją wprowadzić w życie. 

złota strategia

O strategi marki napisano już wiele publikacji. Jednak ta jest wyjątkowa, gdyż zawiera ona nie tylko opis różnych strategia. Znajdziemy w niej też zasady i etapy powstawania strategii. Autor prowadzi Czytelnika krok po kroku przez kolejne etapy żmudnej, ale jakże satysfakcjonującej pracy stratega. Nie daję gotowych pomysłów, ale pomaga się zastanowić i inspiruje.

Biznes to szczególny obszar. Jego środowiskiem jest konkurencja, podmiotem — firma, a celem — pewny, długookresowy zysk.

Jarek Szczepański opowiada historie o zarządzaniu, podejmowanych decyzjach, o zwycięstwie i przegranych. Złota strategia marki. Droga do przewagi rynkowej i wyższych zysków jest pozycją, która daje duży zastrzyk wiedzy, a przy tym nie nudzi. Tą książkę warto przeczytać, nawet jeśli nie ma się własnego biznesu. To książka dla każdego, która podpowie jak budować strategię, marki, firmy, osoby publicznej. Każdy znajdzie coś dla siebie.

Opracowanie stanowi interesującą próbę zdefiniowania i opisania kluczowych zagadnień związanych z problematyką budowania strategii marki. Książka ma ciekawą formę, narracja, praktyczny charakter i plastyczna prezentacja treści co powoduję, że czyta ją się bardzo szybko. Jest zrozumiała i pisana dość prostym językiem. Pogrubienia najważniejszych informacji pozwalają do nich szybko powrócić gdy zachodzi konieczność, albo chcemy coś sobie przypomnieć.

  • Autor: Jarek Szczepański
  • Wydawnictwo: Helion
  • Oprawa: Miękka
  • Rok wydania: 2018
  • Ilość stron: 296
  • Stan: nowy, pełnowartościowy produkt
  • Model: 9788328325500
  • Język: polski
  • Nr wydania: 1
  • ISBN: 9788328325500
  • EAN: 9788328325500
  • Wymiary: 15.5×23.5×1.5 cm

FRAGMENT

O autorze: Jarek Szczepański od ponad dwudziestu lat intensywnie zgłębia wiedzę o strategii i weryfikuje ją w rynkowej praktyce. Doradza przedsiębiorstwom działającym w obszarze dóbr konsumpcyjnych i usług. Wcześniej pracował na wyższych szczeblach międzynarodowych firm konsumenckich na kilku rynkach europejskich, a także w strategicznym konsultingu i brand designie. Zarządzał też dużymi zespołami marketingu i sprzedaży. Ma na swoim koncie wymierne sukcesy biznesowe osiągane dzięki manewrom strategicznym na rozmaitych rynkach, w różnych sektorach. Jest autorem książki Strategiczny brand marketing. Praktyczny przewodnik skutecznego marketingu dla menedżerów i nie tylko (Onepress, 2015). Ukończył studia na trzech uczelniach i ma dyplom MBA. Można się z nim skontaktować poprzez stronę: jsmarketing.pl.

logo_onepress

Podaj dalej! Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+Pin on PinterestShare on LinkedInEmail this to someonePrint this page