Content marketing i social media. Jak przyciągnąć klientów. Barbara Stawarz- Garcia

Ta książka pokazuje krok po kroku zagadnienie content marketingu, budowę strategii content marketingowej oraz tworzenie treści do Internetu i budowanie społeczności wokół marki.Content market_NOWE WYD.inddInformacje które zostały zawarte w książce są usystematyzowane i przedstawione w ciekawy, przystępny sposób. Są podane od podstaw, ale nie brakuje też bardziej szczegółowych tematów.

W książce jest mnóstwo wypunktowań i pogrubień, dzięki czemu czytanie jest po prostu przyjemne a informacje przyswajane są bardzo szybko.

Książka jest bardzo ciekawą publikacją o content marketingu po opisuje polski rynek na polskich przykładach.
Książka „Content marketing i social media. Jak przyciągnąć klientów” skierowana jest do osób prowadzących własny biznes, osób związanych z marketingiem i działaniami PR-owymi.
Pozycja to zbiór pytań i  rad które pomagają firmie odnieść sukces.

O ile do treści zawartych w książce nie ma co się przyczepiać, to już do sposobu wydania mam zastrzeżenia. W książce brakuje koloru a zdjęcia są jakieś takie niewyraźne, nie ostre, co bardzo zmniejsza wartość estetyczną publikacji. Dodatkowy minus to, to że tekst jest bardzo drobno  i ciasno napisany. Co sprawia, że trochę ciężko się czyta.

Autorka  prowadzeni agencję content marketingowej i buduje strategie dla klientów. Jest także  wykładowcą akademickim na uczelniach w Warszawie oraz Krakowie. Najbardziej się interesuje wpływem internetu na relacje międzyludzkie i komunikację masową.

Ta publikacja jest bardzo wartościową książką, polecam ją szczególnie wszystkim którzy zaczynają swoją przygodę z Content marketingiem i social mediami. Książka świetnie przybliża podstawy tematu ale i pokazuje szczegóły tematu.

Dziękujemy wydawnictwu PWN za egzemplarz książki do recenzji.

PWN-logo

 

 

 

Podaj dalej! Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+Pin on PinterestShare on LinkedInEmail this to someonePrint this page