Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Artur Jabłoński

Książka Artura Jabłońskiego to kopalnia wiedzy dla wszystkich dla wszystkich  którzy zajmują się komunikacją w mediach społecznościowych (i nie tylko). Książka warta polecenia wszystkim którzy dopiero zaczynają zajmować się pisaniem ale i tym którzy działają w tej branży dłużej.

jak pisaćKsiążka to same konkrety, w małej objętości. Ta mała obiętość niech nikogo nie zwiedzie bo książka jest pełna wartościowych informacji które pozwolą każdemu lepiej pisać blogi. Ale też dowiemy się jak stworzyć sprzedażowe i perswazyjne teksty.

Artur Jabłoński w książce poskreśla, że ważne aby stworzyć presonę czyli portret idealnego klienta albo czytelnika co pozwoli nam tworzyć teksty kierowane do konkretnej grupy docelowej.

Książka podzielona jest na rozdziały, a one na podrozdziały co ułatwia czytanie książki i późniejsze poszukiwanie konkretnych informacji.
Z tej publikacji dowiemy się o strategii content marketingowej, narzędziach i kanałach czyli o tym gdzie warto się pojawić, o blogowaniu czyli własny blog firmowy i współpraca z blogerami i o wielu innych tematach.

Ta książka pokazuje dlaczego forma jest ważniejsza od treści. Książka  “Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting”daje czytelnikom gotowe rozwiązania na pisanie i poruszanie się w świecie internetowego pisarstwa.

(Recenzja krótka bo autor w książce pisze, że należy ograniczać się w długości tekstów) :P

Dziękujemy wydawnictwu Onepress za egzemplarz książki do recenzji.

 

 

Podaj dalej! Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+Pin on PinterestShare on LinkedInEmail this to someonePrint this page