Etykieta w biznesie. Praktyczny poradnik savoir-vivre’u

Do naszych rąk trafiła książka „Etykieta w biznesie. Praktyczny poradnik savoir-vivre’u”. Autorstwa Adama Jarczyńskiego.
We współczesnym świecie obowiązuje pewien z góry ustalony kodeks zachowań. Dostosowanie się do tego kodeksu sprawiam, że stajemy się osobami kulturalnymi i dostosowanymi do cywilizacji.

3856

Jest to wydanie II rozszerzone.

We współczesnym świecie obowiązuje pewien z góry ustalony kodeks zachowań. Dostosowanie się do tego kodeksu sprawiam, że stajemy się osobami kulturalnymi i dostosowanymi do cywilizacji.
Książka ta pozwala właśnie zgłębić tajniki savoir- vivreu szczególnie te tego biznesowego.

Książka składa się z 10 rozdziałów oraz krótkiego słownika pojęć.
Rozdziały to: Powitania, Wizytówka, Precedencja, Korespondencja tradycyjna, Ubiór, Wydarzenia specjalne- oprawa protokolarna, Spożywanie posiłków, Netykieta, Komunikacja telefoniczna, Podróż służbowa.

Publikacja ta porusza tematykę etykiety z perspektywy współczesnej i nowoczesnej, jest też praktycznym przewodnikiem po meandrach dobrego zachowania w życiu zawodowym.

Autor książki dzieli się swoimi doświadczeniami i spostrzeżeniami obserwowanymi w życiu codziennym.

Książkę czyta się bardzo dobrze, mimo, że zawiera ona dużo treści które należy sobie przyswoić i zapamiętać jest bardzo przyjemną lekturą.
Publikacja wzbogacona jest o obrazki i zdjęcia które ułatwiają zrozumienie niektórych zasad etykiety biznesowej.

Minusem tej książki jest to, że jest ona nastawiona na męską część biznesowego świata. Bardzo niewiele jest miejsca poświęconego kobietą i ich miejscu w etykiecie biznesowej.

Książkę polecamy nie tylko osobą które poruszają się w świecie biznesu ale wszystkim tym którym zależy aby znać zasady prawidłowego zachowania i savoir- vivreu.

Za udostępnienie egzemplarza recenzenckiego dziękujemy wydawnictwu:

logo_onepress